Η μαμα εφτιαξε tutu στολή μελισσουλας για τις απόκριες!

Είναι οι πρώτες μας απόκριες! Είμαστε 6 μηνών και 8 ημερών σήμερα!
Σε μια πρόχειρη αναζήτηση για αποκριάτικη στολή

απογοητευτηκα λίγο.. Οι στολές που ήταν για τα μέτρα μας οι οικονομικές ηταν χάλια ποιότητας και οι πιο ακριβές χωρίς ιδιαίτερη φαντασία που να δικαιολογούν το κόστος τους.

Έτσι πήρα την απόφαση αφού το έχω με το βελονάκι να φτιάξω ένα πλεκτό tutu φόρεμα με κίτρινο και μαύρο ώστε να δίνει την αίσθηση ενός φορέματος μελισσουλας. Χρειάστηκα νήμα και τούλι σε μαύρο και κίτρινο. Το κόστος ήταν πολύ πολύ μικρό και το αποτέλεσμα γλυκό που θα μας αφήσει γλυκές αναμνήσεις αφού το έφτιαξα με τα χεράκια μου και πολύ αγάπη!

image

Για το κεφάλι αγόρασα μια στέκα με μελισσουλες.

image

Καλές απόκριες!!!

22 comments on “Η μαμα εφτιαξε tutu στολή μελισσουλας για τις απόκριες!

  1. Ένας λόγος να ζηλέψει όποιος έχει αγόρια. Τα υπέροχα ρούχα κανονικά και αποκριάτικα που μπορείς να τους πάρεις ή να τους φτιάξεις. Μπράβο σου!

  2. Έχω πάθει πλάκα τώρα…μπράβο είναι μια τρέλα η αποκριάτικη στολή σας! Είδες τι σου είναι το πλέξιμο! Αχχχχ χτυπάω το κεφάλι μου, που δεν έκατσα τότε με τη γιαγιά μου να μου μάθει….από το πάρτι της Μάρθας έρχομαι!

Σχόλιο

