Επιχείρηση …… Θηλασμος!

image

Μανούλες και μέλλουσες μανούλες γεια σας. Ειμαι η Ελευθερια και αυτη ειναι η δικη μου ιστορία θηλασμου.

Η εγκυμοσυνη μου ηταν σχετικα ήρεμη. Ειχε βεβαια ολα τα αναμενόμενα αγωνίες, ανησυχίες , προσμονή αλλα ολα κύλησαν ήρεμα. Γεννησα στις 39 εβδομαδες με φυσιολογικο τοκετό.

Φυσικα απο την εγκυμοσυνη μου ειχα αποφασίσει οτι θα θηλασω το μωρο μου. Ειχα μπει στα αντίστοιχα group στο Facebook , ειχα παρακολουθήσει online μαθηματα, ειχα ενημερωθεί ! Ημουν ετοιμη!!! Δεν υπηρχε περιπτωση να μην θηλασω. Ολες οι μαμάδες εχουν γαλα! ( ελεγαν ολοι )
Ολα ξεκίνησαν θεωρητικά με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Μου έφεραν το μωρο αμεσως να το θηλασω. Μετα αμεσως στο δωματιο παλι για μαμ. Φύγαμε απο το μαιευτήριο χωρις να πιούμε «ξενο γαλα» οπως το λενε ολοι.

Ομως ο μικρος ειχε ικτερο και επρεπε να νοσηλευτεί στην μοναδα εντατικής θεραπείας. Αναγκαστικά επρεπε να τον αφήσω δυο ημερες. Εγω επρεπε να βγαζω γαλα και να το πηγαινω. Που να βρω ομως 70 μλ που ζητούσαν καθε τρεις ωρες; Δεν ειχα καν προλάβει να θηλασω καλα καλα. Μου λεει μια μαια «μα αυτο ειναι λιγο»! Και που να το βρω κυρια μου το υπόλοιπο αυτη την στιγμη επρεπε να πω! Κατέβασα ομως το κεφαλι και άρχισα τα κλάματα. (Οι ορμονες παρτυ δεν το συζητώ). Έψαχνα για θηλαστρο που δεν ηξερα πως να το χρησιμοποιησω , με τις ορμονες να εχουν χτυπήσει κοκκινο και το μωρο μου μακρια μου. Δεν συζητώ το κλαμα που ειχα ριξει εκει για το δικο μου μωρακι αλλα και τα αλλα που τα εβλεπα μοναχούλια τους.

Έπειτα στο σπιτι καναμε πολλες προσπάθειες για να θηλαςουμε. Αλλα δυστυχως η ροή ηταν μικρη και ο μικρος έμαθε αλλιως. Απο εκεινη την στιγμη που το μωρο μου πηρε μπιμπερο νομιζω τελειωσε και το ταξίδι μας. Παρόλα αυτα ηθελε στηθος αλλα μονο για ηρεμία νομιζω αλλα και οσο ετρωγε απο εμενα καλο ηταν ελεγα μεσα μου. Τι συμβουλο θηλασμου πηρα, τι ματζουνια ηπια, τι χάπια πηρα, τι έβγαζα με το θηλαστρο ολη μερα και νυχτα για αυξηση της παραγωγης οπως μου ελεγαν, τι το μωρο ηταν στο στηθος ολη μερα. Τιποτα! Η ψυχολογία μου στα πατώματα. Τιποτα δεν πηγαινε ετσι οπως τα ειχα σχεδιαςει. Το τελευταίο βήμα ηταν να επισκεφτώ εναν ειδικό ενδοκρινολογο σε θεματα θηλασμου. Να πω εδω οτι πάσχω απο θυροειδιτιδα hashimoto. Καναμε καποιες εξετασεις και μου ειπε οτι τα ορμονολογικα μου δεν με βοηθούν και οτι απλα ο οργανισμός μου δεν παράγει αλλο γαλα. Σιγουρα και η ψυχολογία μου το επιβάρυνε αλλα δεν ειχα και τις καλύτερες προυποθεςεις. Τοσο απλα με προσγείωσε.
Καπου εκει πειστικά οτι δεν μπορω τελικα να κανω κατι αλλο γι αυτο το θεμα και πρεπει να το παρω απόφαση. Βεβαια ουτε αυτο ηταν ευκολο και ομολογώ οτι δεν το εχω ξεπερασει πλήρως.
Πλεον το μωρο μου ειναι 7 μηνων. Τρέφεται με γαλα φόρμουλα και ειναι καλα! Τα Χριστούγεννα ειμασταν ολοι άρρωστοι και ουτε ενα βηχΑλακι δεν ακουσα. (Αυτο προς το όσα παιδια θηλαζουν δεν αρρωσταινουν). Επισης του εδωσα στηθος και ουτε να το φτυσει ( αυτο προς το οτι τα παιδια ποτε δεν το ξεχνούν κτλ)
Τελος αυτο που θα ηθελα να πω σε ολες τις μανούλες ειναι να μην ειστε ποτε απόλυτες! Δυστυχως η ευτυχως παντα υπαρχουν οι εξαιρέσεις στον κανόνα.
Ευτυχισμένες μαμάδες , ευτυχισμένα παιδια! Τωρα πλεον το κατανοώ!!!

Με αγάπη,
Ελευθερια!

Σχόλιο

