Μανουλες και μη! Ονομαζομαι Καλλη και αυτη ειναι η ιστορια εγκυμοσυνης μου!!

Γεια σας μανουλες και μη! Ονομαζομαι Καλλη και αυτη ειναι η ιστορια εγκυμοσυνης μου!!

image

Ολα αρχισαν στις αρχες του 2012 οταν μετα απο 3 χρονια γαμου αποϕασισαμε με τον συζυγο οτι θελουμε να παμε ενα βημα παρακατω και να ολοκληρωσουμε την ευτυχια μας με ενα παιδακι. Εγω ωριμη πια και ετοιμη αποφασισα πως πλεον ειμαι σε θεση να φερω ενα παιδι στον κοσμο. Ετσι ξεκινησαμε την προσπαθεια μας, η οποια ομολογω ηταν πολυ ευχαριστη στην αρχη! Οταν αρχισαν να περνουν οι μηνες και το μωράκι να μην ερχεται, ο πανικος και το αγχος αρχισαν να με κυριευουν. Ειχα ενα «καθαρο» παρελθον και ποτε δεν πιστευα οτι θα αργουσα να μεινω εγκυος. Αφελεστατα πιστευα πως οταν ερθει η ωρα και το επιθυμησω θα μεινω αμεσως. Ποσο λαθος εκανα……

Αφου περασε ο πρωτος χρονος χωρις καρπο κοιλιας, ειπα πως ηρθε η ωρα να το ψαξουμε το θεμα. Ετσι ξεκινησαμε ενα κυκλο εξετασεων και εγω και ο συζυγος για να δουμε τι καθυστερει το θαυματακι μας. Οι εξετασεις του συζυγου ηταν καθαρες, αλλα εγω ειχα ανεβασμενη προλακτινη (προλακτινη ειναι η ορμονη του θηλασμου, αλλα και του «αγχους») και ουρεοπλασμα. Στην αρχη πανικοβληθηκα αλλα ο γιατρος μου με διαβεβαιωσε οτι ειναι κατι ευκολα αντιμετωπισιμο και να μην ανησυχω. Επραξα λοιπον τα δεοντα και συνεχισαμε την προσπαθεια. Οι μηνες ομως συνεχισαν να περνουν και το μωρακι μας δεν μας εκανε την χαρη να κανει την εμφανιση του. Ετσι προχωρησαμε σε πιο εξειδικευμενες εξετασεις.

Τον Σεπτεμβρη λοιπον το 2013 εκανα σαλπιγγογραφια στο Ελενα Βενιζελου. Μετα απο ενα βασανιστικο μισαωρο γεματο πονο και κλαμα, αλλα και στωικοτητα και υπομονη, ανακαλυψαμε οτι η μια μου σαλπιγγα δεν ηταν διαβατη και ουτε θα γινονταν ποτε, αφου οι 4 προσπαθειες που εκαναν για να μου την ανοιξουν δεν ευοδώθηκαν! Παρολα αυτά…..οταν βγηκα μεσα από το εξεταστηριο και μου ανακοινωσε η γιατρος το αποτελεσμα δεν στεναχωρεθηκα, αντιθετως θα ελεγα…Ημουν ικανοποιημενη γιατι ηξερα πλεον τον λογο που το μωράκι μου αργουσε να ερθει. Λειτουργουσα με μια σαλπιγγα!

«Μην ανησυχεις χαρα μου» ηταν τα λογια του γιατρου μου.

«Θα μεινεις εγκυος, απλα ισως αργησει λιγο ακομα».

Τα λογια αυτά ηταν μαγικα για μενα. Με ξεκλειδωσαν. Μια το γεγονος ότι επιτελους ηξερα τι μου συμβαινει, μια η βεβαιοτητα του γιατρου μου, μου εδωσαν την ηρεμια που χρειαζομουν για να καταφερω το ακατορθωτο!

Τον επομενο μηνα ημουν κιολας εγκυος!

Στις 17 Νοεμβρη του 2013 κραταγα επιτελους το χαρτι της χοριακης στα χερια μου και ημουν πανευτυχης!

Η εγκυμοσυνη μου δεν ηταν ευκολη! Εμεινα τους τρεις πρωτους μηνες στο κρεβατι με αποκολληση, μετα επαθα διαταση νεφρου, μετα μια ωραιοτατη αλλεργια και επαιρνα κορτιζονη και στο τελος γεννησα και προωρα στις 33 εβδομαδες από συσπασεις που δεν μπορουσαμε να αναστειλλουμε…….

Και μετα την γεννα μου παλι τα πραγματα δεν ηταν ευκολα. Η ζουζουνα μου εμεινε στην μοναδα εντατικης θεραπειας και απλης παρακολουθησης για εικοσι εφαλτικες μερες και δεν την ειχα κοντα μου.

Όμως, παρολες τις αντιξοοτητες θα τα ξαναπερναγα όλα αυτά και αλλα τοσα απο την αρχη για το αγγελουδι μου!!

Γιατι τωρα εχω μια υγιεστατη και υπεροχη μπουμπου στην αγκαλια μου και όλα αυτά είναι παρελθον. Ένα παρελθον που πια δεν με πονα και δεν με φοβιζει γιατι ένα μονο χαμογελο και μια αγκαλια από το παιδακι μου αξιζει οσο ολη η χαρα του κοσμου!!!!

Κλεινοντας μια μονο ευχη μενει να κανω: Αν με αξιωσει ο θεος να ξαναγινω καποια στιγμη μανουλα, απλα θα ηθελα να είναι λιγακι πιο ευκολο, αυτό μονο!

Σχόλιο

