Υπόθεση καρότσι…!

Η υπόθεση καρότσι όσο και να φαίνεται απλή εμας μας δυσκόλεψε αρκετά! Όσο έψαχνα τόοοσο χανόμουν ανάμεσα σε ρόδες αξεσουάρ, πολυκάροτσα τριλογίες τετραλογίες κλπ…

Έτσι τα χώρισα σε δύο κατηγορίες «καρότσι κανονικό» και «πολύκαροτσο» κι άρχισα να σκέφτομαι τι πραγματικά χρειάζομαι εγω προσωπικά κι όχι τι προσπαθούσαν να με πείσουν οι πωλήτριες ότι πραγματικά χρειάζομαι. Βέβαια εδώ που τα λέμε ένα μωρό μπορεί να διαψεύσει οποιαδήποτε αγορά σου με όσες «καλές προθέσεις» και να το πήρες!!!

«Υπόθεση πολυκάροτσο» αποτελείται από ένα σκελετό καροτσιού και επάνω του κουμπώνουν α) το κλασσικό κάθισμα ενός καροτσιού που αναλογα με τις προδιαγραφές είναι από 0+ ή 6+ μηνών, β) πορτμπεμπέ, γ) το καθισματακι του αυτοκινήτου το λεγόμενο ως αβγουλάκι. Όλα αυτα μπορεις να τα βρεις σε λογικες τιμές ή σε τιμές σου βγαίνει το μάτι… (γούστα κι αυτά). Παρόλο που όλες οι πωλήτριες στα βρεφικά βάλθηκαν να με πείσουν ότι με συμφέρει μια τέτοια αγορά εγω το έβλεπα αλλιώς! Δεν μου αρέσουν καθόλου τα πορτμπεμπέ οπότε στο μυαλό μου το έβγαλα άχρηστο κατευθείαν! Το καθισματάκι του αυτοκινήτου στο μυαλό μου το είχα πάντα δεμένο μέσα στο αυτοκίνητο όπου είναι η θέση του. Άρα η ιδέα του να το κουμπώνω στο καρότσι κατέρρεε!

«Υπόθεση καρότσι κανονικό » ή απλό όπως θέλετε πείτε το! Αποτελείται από τον σκελετό και το κλασσικό κάθισμα καροτσιού που συνήθως είναι με προδιαγραφές 0+. Υπάρχουν δύο υποκατηγορίες στον προσανατολισμό α) αυτό που το μωρό βλέπει μπροστά κι β) αυτο που έχει την δυνατότητα να γίνει αναστρέψιμο στον προσανατολισμό.  Οι τιμές σε αυτά ξεκινουν από πολύ χαμηλά και πάλι φτάνουν στα ουράνια!

Τελικά μετά απο πολύ σκέψη κατέληξα πως χρειάζομαι ένα καρότσι

1) απλό   2) αναστρέψιμο  3) ελαφρύ

4)να κλείνει μπαστούνι  5) να χωράει στο πορτπαγκάζ (βασικότατο!)   6)με φυσιολογικές ρόδες για πόλη κι όχι τρακτερ  7) να χωράει οπωσδήποτε στο ασανσερ! (μην γελάτε πολλές την πάτησαν)  8)να ανοίγει και να κλείνει πολύ ευκολα

Όλα αυτα τα βρήκα σε πολύ καλή τιμή, διάλεξα κι ένα καθισμα αβγουλάκι που μου άρεσε, το έδεσα στο αμάξι και φυσικά δεν έφτασα ποτέ την τιμή του πολυκάροτσου που τόσο επέμεναν ότι θα φτάσω οι πωλήτριες…. κι ευτυχώς δεν το μετάνιωσα!

Βέβαια γνωρίζω μανούλες που βολευτηκαν πολύ τα πολυκάροτσα! Εγω δεν είμαι μία απο αυτές κι η παραπάνω ήταν η δική μου καροτσοεμπειρία!

Από: Έλενα

Σχόλιο

